دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

گزارش کارورزی 3 فرم الف نگارش گزارش روزانه کارورز جلسه چهارم

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل : 5 صفحه

محتوا: آشنایی با حروف ناخوانا (و ا ل ی)،دقت در اتصال کلمات.

پیامد یادگیری: دانش آموز توانایی این را می یابد که : قرائت صحیح ارائه دهد،حروف ناخوانا را بشناسد ، آیات قرآن را روان تر بخواند.

منابع یادگیری

 

محدوده زمانی

 

شرح تکالیف یادگیری/تکالیف عملکردی به تفکیک مراحل

مراحل

 

 

وایت برد و ماژیک

 

5 دقیقه

ابتدا نوشتن یک ترکیب از آیات درس که حرف ناخوانا ندارد       ( عذابٌ ألیمٌ ) سپس نوشتن یک ترکیب از آیات درس که حرف ناخوانا در آن وجود دارد (من بعدِ الموت) بر روی وایت برد.

پرسیدن تفاوت های موجود در نوع خواندن دو ترکیب فوق.

برقراری ارتباط

بیان تفاوت های موجود در قرائت دو ترکیب توسط اینجانب تا دانش آموزان بیشتر با این تفاوت ها درگیر شوند.

نوشتن نمونه های دیگر از ترکیب های مذکور.

ارائه بازخورد

از هر گروه تقاضا می کنم که با همفکری در گروه یک نمونه ترکیبی که در آن حروف ناخوانا وجود دارد و یک نمونه ترکیبی که در آن حرف ناخوانا وجود ندارد را از متن آیات درس پیدا کرده و هرگاه اینجانب از هر سرگروه که خواستم،ترکیب ها برای اینجانب بیان کنند.

تحلیل و تفسیر

 

 

وایت برد و ماژیک

 

 

10 دقیقه

نوشتن چهار ترکیب متفاوت که در هر ترکیب یکی از حروف ناخوانا ( و ا ل ی) وجود دارد (با دو رنگ متفاوت) بر روی وایت برد.

حرف " واو" : و یؤت کلَّ ذی فضلٍ فضله

حرف " الف": و هو الغفور الرّحیم

حرف "لام": خلق السّماوات

حرف " ی":الى الله مرجعکم

 

به تجربه گذاشتن

نشان دادن حروف ناخوانا در چهار ترکیب فوق توسط دانش آموزان با راهنمایی اینجانب.

ارائه بازخورد

به صورت علنی اعلام می کنم آیا گروهی در فهم و درک حروف ناخوانا مشکلی دارد؟ در صورت وجود مشکل در یک گروه ،مشکل آن را جویا شده پس از آن ،آن مشکل را بیان کرده و از گروه های دیگر می پرسم که آیا گروهی می تواند این مشکل را رفع کند؟ در صورت این که  گروهی  نتواند این مشکل را رفع کند، اینجانب به رفع آن می پردازم.

تحلیل و تفسیر




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی