دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۱۵ ب.ظ

گزارش کارورزی 3 دبیری عربی پایه نهم

گزارش کارورزی 3 دبیری عربی پایه نهم

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل :  24 صفحه

مختصری از شرح

ساعت 7:30دقیقه است و با راهنمایی های معلم و مدیر به کلاس 302پایه نهم میروم.پیش از اینکه وارد کلاس شوم با خود گمان میکردم که معلم به مرور دانسته های قبلی دانش آموزان میپردازد و این درحالی بود که معلم دروس سال گذشته را درهفته ی قبل مرور کرده بود. امروز به تدریس درس جدید پرداخت. درس درموردعلائم راهنمایی و رانندگی بود و در بخش قواعد هم وزن و حروف اصلی را تدریس میکند.
ابتدا واژگان ستون اول کلمات (المعجم)توسط یکی از دانش آموزان خوانده می شود.بعد از اینکه 3مرتبه واژه عربی را تکرار کرد یک مرتبه ترجمه آن کلمه را میخواند.در طی این مراحل دانش آموزان دیگر نیز اورا یاری می کنند.زمانی که یک ستون از کلمات قرائت شد 1تا2دقیقه به دانش آموزان فرصت داده می شود تا به این ستون کلمات نگاهی انداخته و ترجمه ی کلمات را یاد بگیرند. سپس معلم چند نفر از دانش آموزان را صدازده و یکی دو کلمه از هر کدامشان می پرسد تا ببیند تا چه حد یاد گرفته اند.و این مراحل تا زمانی که 3ستون کلمه به پایان برسد ادامه می یابد.
معلم درزمان پرسش از دانش آموزان اگر نکته ای در مورد واژگان مدنظرش است برای آنها بیان میکند. مثلا
کلمه ی لِمَ: برای چه در توضیح آن میگوید این کلمه در اصل (لِ+ما) بوده است.
بعد از خواندن واژگان درس معلم به دانش آموزان می گوید با همکاری هم درس را ترجمه می کنیم.دانش آموزان یکی یکی شروع به خواندن جملات درس کرده و تا جایی که می توانند متن را ترجمه می کنند. مواردی را که نمی توانند خود معلم با بیانی لطیف و نرم به آنها کمک میکند. لازم به ذکر است معلم تازمانی که خود دانش آموز اعلام کند راهنمایی میخواهد به او فرصت تمرکز و فکر کردن روی متن را می دهد. هنگام ترجمه ی درس توسط دانش آموزان معلم به آوردن فعل در پایان جمله ، حفظ لهجه ی عربی و اداء حروف از مخارجشان وهمچنین بر ترجمه ضمایر چسبیده (همراه با) فعل تاکید بسیار دارد.
جهت یادگیری بهتر دانش آموزان هنگام قرائت متن درس از دانش آموزان می خواهد به متن توجه داشته باشند بعنوان مثال وقتی که با کلمه ای مثل «ما أکَلتَ» می پرسد «ما» در این فعل چه نوع «ما»یی است؟ نوع فعل را مشخص کنید.


گزارش کارورزی 3 دبیری عربی پایه نهم


لینک دانلود فایل


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی