کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
پیش نمایش
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر (ترجمه بهمن فروزنده)
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 0
قیمت: 9000 تومان
بخشی از متن:
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
بخشی از مقدمه :
فرآیند جهانی شدن و سرعت پیشرفتهای فنی باعث دگرگونی سریع بازارها شده است. موفقیت در بازارهای پر چالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایتهای نامعقول فعالیت داشته باشند. محیطی که در آن از شکل گیری موانع رقابتی بطور جدی و در صورت نیاز قانونی جلوگیری به عمل آید، و بقاء و رشد در آن فقط در سایه تامین رضایت بیشتر مشتری میسر گردد. تحت شرایط رقابتی نه فقط مردم از مزیت انتخاب بهینه برخوردار میشوند که مصرف نظر از سایر مزایای آن عوامل تولید و منابع اقتصادی محدود نیز به بهترین و مناسبترین گزینهها اختصاص مییابد.
شرح فایل (درباره مولف) :
فیلیپ کاتلر متولد بیست هفتم ماه می سال 1931 شیکاگوی آمریکا یکی از معتبرترین صاحب نظران حوزه بازاریابی در جهان و استاد برجستهی مرکز آموزی اس. سی. جانسون اند سان (s. c. johnson & son) در مدرسه عالی مدیریت کلاگ (kellogg) در دانشگاه نورت وسترن (Northwestern) ایوانستون ایالت ایلینویز است. پرفسور کاتلر دانشنامه کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشتهی اقتصاد از دانشگاه شیکاگو و ام آی تی (MIT) دریافت کرده است.
فیلیپ کاتلر مولف کتاب مدیریت بازاریابی (نشر پرنتیس هال) است. این کتاب پرفروشترین کتاب رشتهی بازاریابی در موسسات برتر آموزش عالی جهان است. کاتلر کتابهای موفق دیگری از جمله کتاب پرفروش اصول بازاریابی را به رشته تحریر در آورده و نیز بیش از 100 مقاله در مجلات معتبر به چاپ رسانده است. وی تنها کسی است که به خاطر بهترین مقاله سالیانه در مجله بازاریابی (Journal of Marketing) بیش از سه بار جایزه ارزشمند Alpha kappa psi را به خود اختصاص داده است.
فهرست فصلهای کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر :
بخش اول : مفهوم مدیریت بازاریابی
فصل 1 : ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
فصل 2 : تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
فصل 3 : غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا
بخش دوم : تجزیه و تحلیل فرصت های بازار
فصل 4 : مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار
فصل 5 : بررسی محیط بازاریابی
فصل 6 : تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
فصل 7 : تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
فصل 8 : تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا
فصل 9 : تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف
بخش سوم : تهیهی خط مشی های بازاریابی
فصل 10 : تمایز و تعیین جایگاه در بازار
فصل 11 : تکوین و تولید کالاهای جدید
فصل 12 : مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا
فصل 13 : خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران
فصل 14 : طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی
بخش چهارم : برنامه ریزی برنامه های بازاریابی
فصل 15 : مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی
فصل 16 : اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا
فصل 17 : طراحی استراتژیها و طرح های قیمت گذاری
فصل 18 : انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی
فصل 19 : مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار
فصل 20 : طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
فصل 21 : تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی
فصل 22 : مدیریت کارکنان فروش
فصل 23 : مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین
بخش پنجم : اداره و مدیریت تلاش های بازار
فصل 24 : سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی
فصل 25 : نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی :
استقبال از کتاب اصول بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، موید نیاز دانش پژوهان کشورمان به کتابی مرجع در حوزه بازاریابی بوده است. از این رو مترجم علی رغم پاره ای از محدودیتها کتاب مدیریت بازاریابی که از معتبرترین و جامعترین آثار در حوزه مدیریت بازاریابی است اقدام نمود. کتاب مدیریت بازاریابی نوشته اندیشمند معاصر رشته بازاریابی یعنی فیلیپ کاتلر است و در واقع مکمل کتاب اصول بازاریابی از همین مولف است.
هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول جدیدترین و بهترین نمونه سوالات پر تکرار درس مدیریت بازاریابی با جواب می باشد.