دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۲۸ ق.ظ

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

پیش نمایش

کتاب-مدیریت-بازاریابی-فیلیپ-کاتلر-ترجمه-بهمن-فروزنده-
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر (ترجمه بهمن فروزنده)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 0
قیمت: 9000 تومان

بخشی از متن:

کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

کتاب مدیریت بازاریابی دانشجویان و کاربران عزیز محتوای این فایل نسخه کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه (بهمن فروزنده) می باشد که در قالب فایل pdf و در 851 صفحه و 25 فصل بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است.

بخشی از مقدمه :

فرآیند جهانی شدن و سرعت پیشرفت‌های فنی باعث دگرگونی سریع بازارها شده است. موفقیت در بازارهای پر چالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. واحدهایی از این آمادگی برخوردارند که در محیطی کاملاً رقابتی و به دور از حمایت‌های نامعقول فعالیت داشته باشند. محیطی که در آن از شکل گیری موانع رقابتی بطور جدی و در صورت نیاز قانونی جلوگیری به عمل آید، و بقاء و رشد در آن فقط در سایه تامین رضایت بیشتر مشتری میسر گردد. تحت شرایط رقابتی نه فقط مردم از مزیت انتخاب بهینه برخوردار می‌شوند که مصرف نظر از سایر مزایای آن عوامل تولید و منابع اقتصادی محدود نیز به بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها اختصاص می‌یابد.

شرح فایل (درباره مولف) :

فیلیپ کاتلر متولد بیست هفتم ماه می سال 1931 شیکاگوی آمریکا یکی از معتبرترین صاحب نظران حوزه بازاریابی در جهان و استاد برجسته‌ی مرکز آموزی اس. سی. جانسون اند سان (s. c. johnson & son) در مدرسه عالی مدیریت کلاگ (kellogg) در دانشگاه نورت وسترن (Northwestern) ایوانستون ایالت ایلینویز است. پرفسور کاتلر دانشنامه کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی اقتصاد از دانشگاه شیکاگو و ام آی تی (MIT) دریافت کرده است.

فیلیپ کاتلر مولف کتاب مدیریت بازاریابی (نشر پرنتیس هال) است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب رشته‌ی بازاریابی در موسسات برتر آموزش عالی جهان است. کاتلر کتاب‌های موفق دیگری از جمله کتاب پرفروش اصول بازاریابی را به رشته تحریر در آورده و نیز بیش از 100 مقاله در مجلات معتبر به چاپ رسانده است. وی تنها کسی است که به خاطر بهترین مقاله سالیانه در مجله بازاریابی (Journal of Marketing) بیش از سه بار جایزه ارزشمند Alpha kappa psi را به خود اختصاص داده است.

فهرست فصل‌های کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر :

بخش اول : مفهوم مدیریت بازاریابی

فصل 1 : ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان

فصل 2 : تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فصل 3 : غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا

 

بخش دوم : تجزیه و تحلیل فرصت های بازار

فصل 4 : مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار

فصل 5 : بررسی محیط بازاریابی

فصل 6 : تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار

فصل 7 : تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری

فصل 8 : تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا

فصل 9 : تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف

 

بخش سوم : تهیه‌ی خط مشی های بازاریابی

فصل 10 : تمایز و تعیین جایگاه در بازار

فصل 11 : تکوین و تولید کالاهای جدید

فصل 12 : مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا

فصل 13 : خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران

فصل 14 : طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

 

بخش چهارم : برنامه ریزی برنامه های بازاریابی

فصل 15 : مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی

فصل 16 : اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا

فصل 17 : طراحی استراتژی‌ها و طرح های قیمت گذاری

فصل 18 : انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی

فصل 19 : مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار

فصل 20 : طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه

فصل 21 : تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی

فصل 22 : مدیریت کارکنان فروش

فصل 23 : مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین

 

بخش پنجم : اداره و مدیریت تلاش های بازار 

فصل 24 : سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی

فصل 25 : نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی :

استقبال از کتاب اصول بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، موید نیاز دانش پژوهان کشورمان به کتابی مرجع در حوزه بازاریابی بوده است. از این رو مترجم علی رغم پاره ای از محدودیت‌ها کتاب مدیریت بازاریابی که از معتبرترین و جامعترین آثار در حوزه مدیریت بازاریابی است اقدام نمود. کتاب مدیریت بازاریابی نوشته اندیشمند معاصر رشته بازاریابی یعنی فیلیپ کاتلر است و در واقع مکمل کتاب اصول بازاریابی از همین مولف است.

هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول جدیدترین و بهترین نمونه سوالات پر تکرار درس مدیریت بازاریابی با جواب می باشد.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۹
karvarzi farhangian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی