دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

دانلود مقاله : Corncrake males learn new signal meanings during aggressive interactions 2013

فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 427
قیمت: 3500 تومان

بخشی از متن:

دانلود مقاله : 
Corncrake males learn new signal meanings during aggressive interactions 2013
نویسندگان : 
Pawe1 Rek
فرمت:pdf

 

چکیده : 

For many animals, the repertoires of songs or calls are relatively small and static during a lifetime. One

reason for this is that there are different physiological limitations in the respiratory, phonatory and filter

systems in different phylogenetic groups. Nevertheless, learning does not have to be associated exclusively

with the acquisition of new vocalizations; individuals may recombine a limited number of elements

already present in an individual’s repertoire into new sequences. I tested the possibility of learning

timing of calls in the corncrake, Crex crex, a nonpasserine bird with an extremely low repertoire of calls,

using temporal patterns of calls during territorial interactions. I tested whether male are able to

comprehend and use a new pattern by connecting known syntax with a new meaning through experience.

Experiments with playback demonstrated that males were able to comprehend a new association

between the temporal pattern and approaching behaviour of the intruder only after a few minutes of

exposure to new circumstances. Additionally, apart from comprehending, males acquired a new signalling

strategy; they began signalling their aggressive motivation using the new association. Because

comprehension and usage of associations between the syntax of vocalizations and the approaching

behaviour of males were modifiable as a result of experience, these results indicate that corncrakes’

innate call structures and lack of complex and variable songs allow them to learn the temporal distribution

of their calls. This suggests a much broader application and a vital role of contextual learning for

the evolution of simple acoustic signalling systems.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰
karvarzi farhangian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی