دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

پیش نمایش

طراحی-واحد-یادگیری-با-موضوع-آشنایی-با-نقش-اعضای-مختلف-بدن-در-حفظ-سلامتی
طراحی واحد یادگیری با موضوع آشنایی با نقش اعضای مختلف بدن در حفظ سلامتی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: document
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 68
قیمت: 4000 تومان

بخشی از متن:
یک واحد یادگیری عبارت است از چندین رویداد یادگیری به هم مرتبط و معنادار که به ارایه ی آن دانش آموز می توانئ به شایستگی مهمی دست یابد. هدف از ظراحی یک واحد یادگیری آن است که یادگیرنده بتواند از آنچه یاد می گیرد معنای تازه ای بسازد و آنچه آموخته است را با استقلال و اثر بخشی روز افزون در موقعیت های پیچیده ی جهان به کار ببرد. فرایند تهیه ی یک واحد یادگیری برای تهیه ی (واحد یادگیری) باید استانداردهای برنامه ی درسی را مد نظر داشته باشد. به هیچ عنوان نمی توان استانداردها را حذف کرد، بلکه باید آن ها را ارتقا داد. البته این بدان معنی نیست که معلم خود را در قالب یک کلاس زندانی کند. چرا که اگر چنین اتفاقی رخ دهد نوآوری و خلاقیت معلم موضوعیت خود را از دست می دهد. یک معلم فکور به عنوان یک معلم تصمیم گیرنده عمل می کند و ابتدا با تحلیل کتاب درسی هر آنچه که ارزش یادگیری را دارد را بیرون می کشد و برای آموزش آن طراحی می کند. او در طراحی به بافت و بستر یادگیرندگان نیز توجه دارد. برای مثال شاید در کتاب برای آموزش یک درس از لغات و اصطلاحات نامانوس استفاده شده است ولی این معلم به خوبی می داند که فراگیران با این لغات بیگانه هستند و او از موارد جایگزین استفاده می نماید. پس معلم نسل آینده باید در حالی که به محتوای کتاب درسی توجه دارد، ارتباط آن را با بافت و بستر یادگیرندگان و مسایل و مشکلات آن ها درک کند و برنامه ی برنامه ی درسی را با واژگان و مسایل مانوس هماهنگ کند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۶
karvarzi farhangian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی