سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ
تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکار فردی و حرفه ای دبیر فلسفه و منطق
تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکار فردی و حرفه ای دبیر فلسفه و منطق
جذاب نمودن درس فلسفه به کمک روش تدریس ایفای نقش
تعداد صفحات فایل : 33 صفحه
فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش
شرحی مختصر از فایل
چکیده
در آموزش یادگیری به شیوه فرایندی این باور اساسی وجود دارد که فرایندهای شناختی مانند مشاهده دقیق، جمع آوری و پردازش داده ها و فرضیه سازی پیش بینی استنباط و ... اساس یادگیری را تشکیل می دهند. و به همین اساس در تدریس فلسفه باید شرایطی فراهم شود تا این مهارت در یادگیرندگان تقویت شود و مکمل این یادگیری شرایط محیطی، ویژگی های یادگیرندگان، ضرورت های موضوع یادگیری، هدف آموزشی، هدف های یادگیرنده، نحوه سازمان دهی و ارائه موضوع و محتوای یادگیری، فعالیت یادگیرنده و مهم تر از همه شیوه ی تعاملی در فرایند تدریس مورد توجه قرار می گیرند.
فلسفه غرب با در دست داشتن چند ویژگی به راحتی توانسته است تا بنیادی ترین مراکز فکری و فرهنگی مسلمانان پیشروی کند از آن جمله:
تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکار فردی و حرفه ای دبیر فلسفه و منطق
۹۸/۰۵/۰۸