دانلود گزارش کارورزی و کار آموزی

گزارش کارورزی و کار آموزی
مشخصات بلاگ

دانلود فایل های کارورزی‌دانشگاه فرهنگیان

کلمات کلیدی

طرح درس پیش دبستانی

دانلود رایگان طرح درس روزانه پیش دبستانی

طرح درس روزانه دوره پیش دبستانی

طرح درس روزانه برای پیش دبستان

طرح درس رایگان پیش دبستانی

کانال طرح درس پیش دبستانی

طرح درس کامل پیش دبستانی

طرح درس روزانه ویژه مربیان پیش دبستانی

نمونه گزارش کارورزی برای دانشجویان معلم

کارورزی تربیت معلم

نمونه طرح درس دوره پیش دبستان

طرح درس پیش دبستانی رایگان

گزارش کارورزی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم

کارورزی دانشگاه فرهنگیان

دانلود نمونه پاورپوینت

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

کارورزی برای تربیت معلم

تجارب سنجش و ارزشیابی

دانلود نمونه طرح درس های دوره پیش دبستانی بصورت ورد

نمونه طرح درس پیش دبستانی

نمونه طرح درس دوره پیش دبستانی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجربیات برتر تدریس

دانلود پاور پوینت

تجربیات منطبق با آیین نامه ها

تجارب برتر تربیتی

طرح درس فارسی اول ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای

طرح درس روزانه فارسی اول ابتدایی

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

دانلود کتاب مسری از جونا برگر

دانلود کتاب مسری از جونا برگر

شرح مختصر:

مقدمه:

مسری (contagious) جدیدترین کتاب جونا برگر در حوزه‌ی بازاریابی است که به تازگی در 243 صفحه چاپ و نشر شده است. جونابرگر در این کتاب در خصوص دلیل مسری بودن برخی پیام‌های بازاریابی صحبت می‌کند و اینکه چطور می‌شود که برخی از مباحث به سرعت مسیر خود را هموار می‌کنند، ولی در مقابل موضوعات دیگر به ورطه فراموشی سپرده می‌شوند یا اساسا دیده نمی‌شوند. سازمان‌ها می‌کوشند تا با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات ویروسی، بازار را تحت سلطه اطلاعاتی خود قرار دهند، اما فکر می‌کنید که چند درصد از این کمپین‌ها به سرانجامی مشخص دست می‌یابند؟ نتایج تحقیقات ناامید کننده است؛ دلیل آن نیز روشن است: یک کمپین ویروسی را نمی‌توان مهندسی کرد، همان‌گونه که در آب و هوا نمی‌توان دخل و تصرفی داشت (هرچند که سالها است که بشر می‌کوشد تا آب و هوا را به نفع خود مهندسی کند). در واقع روان آدمی بسیار غیر قابل پیش‌بینی است و اثربخشی تبلیغات بویژه از نوع مُسری آن، وابستگی تنگاتنگی با حالات روان‌شناختی افراد دارد. در واقع، ایده‌ها و پیام‌های ویروسی زمانی پخش می‌شوند که عاملی در درون مخاطبان بتواند ایشان را به اشتراک آن ایده‌ها و پیام‌ها متقاعد سازد. لذا چنانچه قصد داریم که محصول، خدمت یا به طور کلی برندمان شهره آفاق شود و نقل محافل باشد، می‌بایست بر تکیه‌گاهی قدرتمندتر از تبلیغات بیندیشیم. چرا که تبلیغات صدایی ناشنیدنی در هیاهوی عصر ارتباطات است و مصرف‌کنندگان به گفته‌های دوستان و نزدیکان خویش اعتماد بسیار بیشتری دارند. لذا ایجاد یک گفتمان عمومی و بر سر زبان انداختن یک برند، رسالت این روزهای اهالی کسب‌و‌کار است. زیرا که به این طریق می‌توان موضوعی را منتشر ساخت که همگی افراد علاقه‌‌مند باشند تا درباره‌اش صحبت کنند. این گفتمان از تمایز نشأت می‌گیرد و با ابزارهایی نظیر رسانه‌های اجتماعی سرایت می‌کند.

لینک دانلود فایل

http://pdf-doc.ir/product/6321/دانلود-کتاب-مسری-از-جونا-برگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی